알코올 소비가 청소년에게 미치는 영향-15

살이되는 정보 2018. 6. 6. 10:45
반응형

5.6 Academic performance  학업 성취

Loveland-Cherry (2005) reports that school attachment and receiving good grades have been associated with less adolescent alcohol use, while absenteeism and poor grades are associated with early initiation and increased levels of alcohol use. Perkins et al. (2002) found that male students who drank more than 5 drinks, and female students that drank more than 4 drinks, in a session one or two times in a 2 week period  were over three times more likely to report getting behind in school work compared with more moderate drinkers. When the drinking frequency increased to 3 times in a 2 week period, they were more than eight times more likely to report this problem.  Berkowitz and Perkins (1987) found that women students were as likely as men to experience impaired academic performance due to alcohol.  

Loveland-Cherry (2005)는 학교 결석하지 않고 양호한 성적을 받은 학생들은 청소년기의 알코올 사용이 적었고 음주를 하던 학생들이 결석, 성적이 저조한 것과 관련이 있다고 보고했습니다.. Perkins et al. (2002) 2 주 동안 1 회 또는 2 회 정도의 음주에서 5 잔 이상 마신 남성 학생과 4 잔 이상 마신 여성 학생이 학교 성적에서 그렇지 않은 학생들에 비해 3 배 이상 뒤쳐져 있음을 발견했습니다. 음주 빈도가 2 주 동안 3 회 증가했을 때, 이러한 문제가 발생하는 확률이 8 배 이상 높았습니다. Berkowitz Perkins (1987)는 여학생들도 남학생들과 마찬가지로 음주를 하면 학업 성적이 좋지 못한 경향을 보고했습니다.

Most reviews which looked at educational performance related to American college students and the majority evidence points to the fact that the association between academic performance and college drinking is inconclusive. A number of reviews have discussed the methodological limitations of studies that investigate the relationship between alcohol and academic performance. Much of the cited evidence for a relationship comes from cross sectional studies which cannot ascribe a causal link. However, there is emerging evidence from longitudinal studies which suggesting binge drinking may impair academic performance over time. Nevertheless, it is noted that most college students who drink go on to lead successful lives. Indeed  Gill (2002) argues that alcohol may be a scapegoat for other factors that may limit poor academic performance.

In summary, more research evidence is required before the question of whether or not alcohol has a detrimental effect on academic performance can be answered - it is also essential that pattern of drinking be considered.  

미국 대학생과 관련된 교육 성과를 살펴본 대부분의 리뷰와 학업 성적과 대학생의 음주 간의 연관성이 결정적이지 못하다는 측면이 지적되었습니다. 많은 연구가 알코올과 학업 성과 사이의 관계를 조사하는 연구의 방법 론적 한계를 논의했습니다. 인과관계에 대한 인용된 증거의 한계는 횡단면 연구라는 측면에서 비롯됩니다. 그러나 폭음이 지속됨에 따라 학업 성적을 저해 할 수 있다는 장기적 연구 결과가 있습니다. 그럼에도 불구하고 술을 마시는 대부분의 대학생들은 성공적인 삶을 영위하기 위해 계속 노력합니다. Indeed Gill (2002)은 알코올이 학업 성취를 제한 할 수 있는 다른 요인에 대한 희생양이 될 수 있다고 주장했습니다. 요약하면 음주가 학업 성적에 해로운 영향을 줄지 여부에 대한 질문에 답하기 전에 더 많은 연구 결과가 필요하다고 볼 수 있습니다. 또한 음주의 패턴을 고려해야합니다. 

5.7 Offending 폭력

It has been found that younger people who drink are more likely to be both perpetrators and victims of violence. Although there is some evidence to show that there is a link between alcohol and violent behaviour in adolescents and weapon carrying, it is difficult to ascertain a causal relationship. Giancola (2002) reported that there was modest to good support that expectancies interact with alcohol to increase aggression; it was explained that alcohol can detrimentally affect certain psychological and/or physiological processes that then lead to the expression of aggressive behaviour.  

술을 마시는 젊은 사람들은 폭력의 가해자이자 희생자가 될 가능성이 더 큰 것으로 나타났습니다. 청소년이 무기 소지 시 술과 폭력적인 행동 사이에 연관성이 있음을 보여주는 몇 가지 증거가 있지만 인과 관계를 확인하는 것은 어렵습니다. Giancola (2002)는 기대감이 폭력을 증가시키기 위해 알코올과 상호 작용한다는 약한 증거가 있음을 보고했습니다. 알코올이 공격적 행동의 표현으로 이어지는 특정 심리적 또는 생리적 과정에 해로운 영향을 미칠 수 있다고 설명했습니다.

Mezler-Lange’s  (1998) report that alcohol is related to weapon carrying and fighting. It was found that, as well as heavy drinking in the past month, other statistical predictors of carrying a weapon to school were being male, not living with both parents, not feeling close to parents, participating in a fight in the last year, damaging school property and perceiving at least a few other students to have bought weapons to school on the day of the survey were also statistically significant in predicting the student carrying a weapon to school.  Women however, were less likely to be involved in offending behaviour than men.  Thus, there are clearly factors which will influence weapon carrying other than alcohol. Furthermore, Markowittz (2000) found that while beer and marijuana are linked with a higher likelihood of teenagers engaging in fights, no substances lead to increased probability of carrying a knife, gun or other weapon.   

Mezler-Lange (1998)는 술은 무기 소지나 싸움과 관련이 있다고 보고했습니다. 또한 지난 달에 과음을 했거나, 부모와 살지 않거나, 부모와의 낮은 친밀도, 싸움의 경험이 있는 남성이 학교에 무기를 들고 올 가능성이 높아지는 것과 통계적으로 유의한 관계가 있음이 밝혀졌습니다. 그러나 여성은 남성보다 기분을 상하게하는 행동에 관여 할 가능성이 적습니다. 따라서 알코올 이외에도 무장에 영향을 미치는 요소가 분명히 있습니다. Markowittz (2000)는 맥주와 마리화나가 십대들이 싸울 확률을 높인다는 사실과 관련이 있지만 칼, 총 또는 다른 무기를 휴대 할 확률이 증가하지는 않는다고 밝혔습니다.

In a review of studies examining whether young people charged with alcohol related offences are problem drinkers, Vingilis (1981) concludes that it is not possible to determine whether the drinking of young people charged with alcohol related offences is any greater than that of other young people from the same socio-economic groups.  

Thunstrom (1988) focused on children up to the age of 16 who were apprehended for drunkenness. This review concluded that the prognosis for a child apprehended for drunkenness is often serious and that the risk for a child that is apprehended for drunkenness of developing alcoholism is about 20%. There is also an increased risk of criminality, future illness and death at an early age, predominantly caused by suicide and violent accidents is also increased.

Vingilis (1981)는 알코올 관련 범죄로 기소된 젊은이들이 문제가 있는 음주자인지 여부를 조사한 연구에서 알코올 관련 위반 혐의로 기소 된 청소년의 음주가 다른 청소년보다 더 큰지 여부를 판단 할 수 없다고 결론 내렸습니다. 

튠스트롬 (Thunstrom, 1988) 술에 취한 채 체포된 16 세까지의 아동을 대상으로 집중 연구했습니다. 이 검토는 술 취함으로 체포 된 아동의 예후는 종종 심각하며 알코올 중독의 발달에 대해 체포되는 아동의 위험은 약 20 %라고 결론지었습니다. 우우울증, 자살과 폭력적인 사고에 의해 주로 야기 된 범죄 연령, 장래의 질병 및 사망의 위험이 또한 증가합니다.

Alcohol related assaults are common on university campuses. Furthermore alcohol consumption also increases the risk of being a victim particularly in heavy drinkers (not defined). Alcohol is also implicated in many sexual assaults on college campuses.  Alcohol use by the victim and / or perpetrator is frequently associated with acquaintance rape.  Abbey (1991) found that alcohol use at the time of the attack was one of the four strongest predictors of the likelihood of a college woman’s being raped. Dowdall and Wechsler (2002) also indicates that alcohol misuse is strongly associated with the risk of sexual assault. However although alcohol related  assaults are common a number of reviewers caution against assuming a simplistic link between the two variables and argue that there are likely to be multiple ‘pathways’ linking these factors. Giancola (2002) for example states that increasing evidence indicates that ’intoxicated aggression is the product of individual difference and contextual variables interacting with alcohol pharamacodynamics’.      Newburn and Shiners (2001) also agree that the relationship between offending and alcohol consumption is complex and that other ‘risk factors are shared’. These are parental substance use, conduct problems in middle childhood and affiliations with ‘delinquent peers’. This was also found by others.  

음주 폭행은 대학 캠퍼스에서 흔히 발생합니다. 또한 음주는 특히 음주자 (정의되지 않음)가 희생자가 될 위험을 높입니다. 알코올은 또한 대학 캠퍼스에서 일어나는 많은 성폭행과 관련이 있습니다. 피해자 또는 범인에 의한 알코올 사용은 종종 지인 강간과 관련이 있습니다. Abbey (1991)는 공격 당시의 알코올 사용이 여학생이 강간 당할 확률의 네 가지 가장 강력한 예측 인자 중 하나라는 사실을 발견했습니다. Dowdall Wechsler (2002)는 또한 알코올 남용이 성폭력의 위험과 강하게 관련되어 있음을 발견했습니다. 그러나 음주 폭행이 흔한 경우가 많지만 많은 연구자들은 두 변수 사이의 단순한 연결을 가정하는 것에 대해주의를 기울이고 이러한 요인들을 연결하는 여러 '경로'가있을 것이라고 주장합니다. 예를 들어 지안 콜라 (Giancola, 2002)는 '술에 취한 공격성은 개인차 및 문맥 변수가 알코올 pharamacodynamics와 상호 작용하는 산물이라는 것을 나타냅니다. Newburn Shiners (2001)는 또한 불쾌감과 음주 간의 관계가 복잡하고 다른 '위험 요소가 공유된다'는 사실을 지지했습니다. 이것들은 부모의 영향이고 또한 다른 사람들에 의해서도 발견되었습니다.

It is likely that intoxication facilitates aggression most in those individuals that are already inclined to aggression. Plant and Plant (2001) state that the effects of alcohol on behaviour depend on ‘an interaction between the drinker and context of drinking as well as chemistry of ethyl alcohol’.  

To summarise although there is evidence of a relationship between alcohol use and offending in adolescents and students, a number of reviewers have cautioned against assuming a simplistic relationship and state that it is likely that other risk factors including individual differences and contextual variables will play an important role. However, alcohol may facilitate offending in those who are already predisposed.

알코올 중독은 이미 공격적 성향이 있는 개인을 더욱 공격적이게합니다. Plant and Plant (2001)는 알코올이 행동에 미치는 영향이 음주자와 음주 맥락, 에틸 알코올 화학의 상호 작용에 달려 있다고 주장합니다.

요약하면 알콜 사용과 청소년과 학생 사이의 관계에 대한 증거가 있지만, 많은 평론가는 단순한 관계를 가정하는 것에 대해주의를 기울였으며 개인차 및 문맥적 변수를 포함한 다른 위험 요소가 중요한 역할을 할 것이라고 주장합니다. 그러나 이미 공격적인 사람들은 알코올로 인해 그러한 경향이 증폭될 수 있습니다.

728x90
반응형